torsdag, november 30, 2006

Centralt

Ok, jag är inte bäst på att blogga, men här kommer ett nytt inlägg.

Igår sjöng och spelade jag på ABF KulturCafé i Öjebyn, det kändes riktigt bra. Ca. 120 personer i publiken och de verkade trivas. Försökte sjunga lite kristna låtar, och det funkade bra, tror att texterna berörde många.

Nu är jag på resande fot igen...

När flygtaxin skulle komma så kom den inte, fick vänta 20 minuter och blev smått nervös. Till sist kom en taxi med en stressad chaufför. Han satt i telefon och läste på ett papper, MEDAN han körde, det kändes helt ostabilt. Resan gick dock bra, även flygresan.

Väl inne på Arlanda hade de gjort om, otroligt fräscht när man kom ut från planet, med nya butiker. Jag tog mig vidare till SkyCity, en av mina favoritställen i Sthlm. En mysig julstämning spred sig över lokalen och väldigt fint julpyntat. Satte mig på Mc Donald's (nej, jag får inte betalt för att skriva det) och tittade ut över folkhavet och julgranarna.

Efter en halvskön (skumpig) resa med Arlanda Express så sitter jag och väntar på tåget. Det blir X2000 härifrån mot Karlskoga. Återkommer hem inom kort, ska bara göra lite kompisbesök först.

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!