fredag, juli 07, 2006

Premiär! :)

Jag har länge funderat på om man skulle skaffa en blog,
mitt liv är nästan aldrig tråkigt, livet med Gud är ett äventyr som
aldrig tar slut och på den här sidan kommer du att kunna
läsa om Jonas Carlzons vardagsupplevelser tillsammans med
universums Herre. Jag börjar med en kort återblick på gårdagen:

Torsdag 6 juli

Har fått kontakt med några som pysslar med AmWay, en företag som
säljer hushållsprodukter. Jag är skeptisk till deras marknadsföringsmetoder
och deras dyra varor, men det är sköna människor och trevliga att prata med.

Sent igårkväll fick jag för mig att jag skulle ut och åka inlines ner på stan.
Tog på mig skydden och stapplade nedför trappen och tog mig
iväg mot busstationen. Där satt två unga killar och söp på trappen,
har träffat dem förr så jag åkte dit och pratade med dem en stund.
Jag insåg varför jag hade känt att jag skulle ut och åka inlines,
det blev ett givande samtal och sen åkte jag en kort sväng till.
Mötte ett intressant svartklätt par mitt i stan och sen åkte jag hem.

Det var alltså gårdagen, 6 juli... idag har det inte hänt speciellt mycket,
två av mina vänner fyller år och snart ska jag åka på ett möte med KG Larsson.
Om han säger nåt vettigt så rapporterar jag imorrn.

Alla är normala tills man lär känna dom!
Jonas

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!