fredag, oktober 12, 2007

Hotellnätter

Har saknat hotellvärlden, ja, faktiskt! Det är något speciellt med att
vara ute så här på vägarna. Jag bara älskar det! Att få ensam tid,
möta nya människor, leva helt i nuet och inte kunna göra nåt annat.
Ok, det låter som att jag är på världens toppresa, när jag egentligen
bara är i Skellefteå. :)

Men...
Det behöver inte alltid vara så stora saker för att man ska bryta
vardagens invanda mönster. Att ta sig iväg hemifrån och uppleva
nåt nytt, även om det bara är en timmes bilväg från hemma.
Att ta vara på nuet, se allt som händer som ett äventyr...
Ja, jag vet att jag kanske är lite barnslig, men för mig kvittar det!
Jag trivs med livet som det är och jag är tacksam för det
liv som jag har fått.

En snabb titt på den snygga platta TV'n i hotellrummet fick
mig att inse att utsidan av TV'n var betydligt intressantare
än innehållet. Börjar bli riktigt trött, dags för en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!