tisdag, oktober 16, 2007

Varmt potatismos

Kan inte någon komma på en uppfinning som förhindrar att man bränner sig på hett pulvermos? Igår till lunch hände det... igen!! Smärtan var total, och att försöka spotta mitt framför alla mina elever var INTE ett alternativ. Kompakt och varmt, inte ens kall mjölk hjälpte och mitt liv passerade i revy. Ehm... ok, det kanske var en överdrift, men som du förstår så lämnade upplevelsen sina intryck. Är det någon som har ett hett tips på hur man undviker detta, förutom att man inte ska kasta i sig maten när man äter så är det mycket välkommet! :)

I övrigt har jag börjat bygga en hel del på min Facebook, den stora konsten är att välja bort alla onödiga Apps och satsa energi på såna som man gillar och såna som faktiskt har någon sorts vettig funktion. Ikväll testade jag att lägga ut några produkter till försäljning, över 40 besökare i min lilla butik på bara några timmar, men inte en kotte har handlat. Ingen människa heller för den delen, men ta gärna en titt på mina grejer som jag säljer, om du har en Facebook användare! Det är tre olika varianter av armbandsklockor, med små kristna budskap på, perfekta presenter.

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!