fredag, september 22, 2006

Karlskoga rockar!

Har varit hos några vänner i Karlskoga den här veckan. En riktigt mysig liten stad, vi var och tittade på Pingstkyrkan igår, en av dom flashigare kyrkor jag sett, helt klart annorlunda. Jag har insett hur skönt det är att vara borta från Piteå ett tag och bara ta det lugnt. Har haft lite uppdrag inför nästa helg, men annars har jag bara softat och umgåtts. Mer om nästa helg kommer i framtida inlägg... det blir en väldigt spännande helg.

Just nu är det över 22 grader i skuggan och solen lyser, helt fantastiskt!
Ikväll ska vi göra Pitepalt, det blir premiär för min del, även för de övriga paltmakarna, så det blir kul... kanske mer kul än gott, vem vet. :)

Imorgon drar jag vidare till Örebro för en skivträff med Naxos,
jag återkommer med rapport i ämnet.

Dags att gå ut i solen, bäst att ta vara på den sista sommarvärmen.
Peace!

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!