tisdag, april 10, 2007

Glad Påsk

Nu var det "en evighet" (som Carola skulle sagt) sen jag skrev något. Det verkar som att jag är ganska duktig på att ta på mig alldeles för mycket att göra och då prioriterar jag bort mindre viktiga grejer, tyvärr har det varit bloggen som varit mindre viktig i vår. Nu har jag dock strukit en hel del grejer i kalendern och städat, för att få ner tempot lite igen.

Påsken är precis över, och vi har firat Jesu uppståndelse för 1974:e gången... ungefär. Jag vet inte hur många som firar den kristna påsken, men på Djupvikskyrkan har vi i alla fall haft en mycket trevlig påsk med USA-besök. Metalpastor Bob Beeman från Nashville har predikat, och det har varit välbesökta påskgudstjänster. Ta gärna en titt på Bob's hemsida: www.sanctuaryinternational.com

Jag har bott hemma hos Bob under några veckor och praktiserat på hans webradio, det var faktiskt grunden till att jag sen startade upp webradion på www.crossnet.se.

Vår seriesida, holy COW, har gått och blivit internationell, det känns kul. Om det var länge sen du var in, så ta en titt på våra galna skapelser. www.holycow.se

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!