onsdag, april 01, 2009

Nya jobbet

Idag är det första april, men dagen har faktiskt inte innehållit så mycket lurande eller skämtande. Däremot så var det den första riktiga dagen på mitt nya jobb. Från och med nu jobbar jag för Storstrand, samtidigt som jag är kvar i Hortlax fram till mitten av maj. Den första dagen har känts väldigt bra och den har innehållit allt från mailande, ringande till bön och sammanträde. PKR - Pite Kristna Råds årsmöte var idag, passande nog, och jag var med där och tog del av deras arbete, samtidigt som jag fick en stund för att presentera Storstrand lite närmare. Dagen avslutades med bönegrupp med trevlig gemenskap och goda samtal. En härlig första dag på mitt nya jobb, glad för att jag har fått den här möjligheten! Ta gärna en titt på Storstrands hemsida: www.storstrand.nu och missa inte invigningshelgen för nya bygget! 15-17 maj blir det festligheter, öppen scen, konsert med Roland Utbult m.m. Finns du i närheten av Piteå den helgen så hoppas jag att vi ses på Storstrand! :)

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!