torsdag, november 06, 2008

Kalender

Börjar tycka att bloggen känns riktigt kul att jobba med. Som du ser här på vänster sida så har jag lagt till en kalender. Där kommer du att hitta tips på bra grejer som händer för ungdomar i Piteå, jag ska försöka att hålla kalendern uppdaterad med det senaste.

Rösta gärna på veckans fråga också, det är kul att se vad ni som läser bloggen tycker...
Om ni håller med eller inte, i mina filosofiska funderingar. Kommentarer är också
välkomna, annars är det svårt att veta om det är intressanta saker jag skriver om.

Helgen som ligger framför blir väldigt aktiv och jag ska göra min
första predikan någonsin, det är med blandade känslor jag kommer
att ställa mig i predikstolen på Storfors EFS. Glad att få möjligheten,
men det känns så viktigt att komma med något vettigt. Vi får se hur det går... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att din predikan kommer att bli jättebra, du kan prata mycket utan att man blir less :-) Du har förresten blivit utmanad, se min blogg för mer info! Vi ses imorrn på EFS!

Anonym sa...

Åååh, lycka till med predikan! Gud välsigne dig, dina förberedelser och själva genomförandet! :-D

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!