söndag, november 30, 2008

TG-Café i Blåsmark

Igår var jag på en mycket trevlig tillställning i Blåsmark. För några veckor sedan fick jag förfrågan om jag kunde hålla i en andakt på TG-Café i Blåsmark. Igår var det dags, och jag åkte dit med spänd förväntan. Tänkte mig att ungdomarnas föräldrar skulle vara där, men när jag kom dit var det överfullt i bönhuset!

Väldigt gott fika, tävlingar och underhållning på scenen. Allt som en lyckad kväll ska innehålla. TG i Blåsmark får betyget MVG och jag hoppas att de fick in mycket pengar under kvällen.

På tal om Café så vill jag bara påminna om Café 93 som kör avslutning med julpyssel om en vecka, nu på söndag den 7 december. Mer information i kalendern här till vänster! Välkommen om du går i nian!

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!