fredag, juli 28, 2006

Mitt i prick

Vaknade imorse och insåg att jag inte hade någon frukost hemma. Tur att man bor nära ICA tänkte jag och promenerade ner för att handla. Det blev en halvliters Yoghurt (uttalas jogart). På vägen hem händer det... jag går och njuter av solen och dricker min frukost när plötsligt en fågel flyger förbi i extrem hastighet och jag känner hur något träffar mig MITT i pannan!! Efter ett ögonblick inser jag att jag blivit träffad av en fågelskit! Usch! Jag tappade matlusten, slängde det som återstod av frukosten när jag kom hem och tittade mig i spegeln. Mycket riktigt... en svart fläck mitt på pannan! Ibland kan man ju börja fundera på varför fåglar inte har toaletter, speciella fält där de släpper sin skit. Håll koll på era bajsvanor fåglar, händer det här en gång till så tar jag fram min luftpistol och skjuter tillbaka! Frestande känns det i alla fall...

Badhusparken
Nu börjar det närma sig! Jag ska sjunga några låtar i Badhusparken imorgon kl. 11.00! Det är första gången jag gör något liknande och det känns otroligt spännande. Jag tänker inte avslöja vilka låtar det blir, men jag kan i alla fall säga att det blir mycket ballader.
Har du tid och lust så kom gärna förbi och lyssna.

Ett annat tips är ju Carola ikväll på PDOL, det blir säkert en grymt bra konsert. Jag hoppas på att få en intervju till radion, men det är säkert helt omöjligt. Om det blir av så skriver jag mer om det senare i helgen. Nu är det dags att göra lunch, det blev inte så mycket frukost. :\

Inga kommentarer:

Filosofi/Religion Blogglista.se Religion BlogRankers.com Blogg Topplista på Bloggar.Topplista.se - topplistan med de bästa bloggarna - lägg till din blogg du också!